Какъв е проблема?
Един много добър ученик от 10 клас (тогава мисля се учи степенуването) я решава тази задача без проблем. След като се знаят основните правила в математиката не виждам проблем, но примера е много добър.
решаването на задачата за мен не беше проблем,просто спазих математическите правила
първо се степенува, след това се умножава и накарая събиране
Приоритетът на действия е както следва:
1) изпълняват се действия в скоби (ако има вложени скоби, започва се от най-вътрешните скоби)
2) действие степенуване
3) действия умножение и деление са с еднакъв приоритет
4) действия събиране и изваждане също са с еднакъв приоритет.
Заедно с аритметичните операции се определя приоритет и на логическите, но това е разширен вариант.
И аз като учителка, ме е страх да отида на лекар!!! От 15 години се чудя как може толкова много да ги мързи учениците. И защо претендират за 6-ци, след като изобщо не четат.