Как да определя равнината в която да вдигна обекта?

3ds Max

Явно нещо съм пропуснала. Моделирах часовника - циферблата и основата, но чрез завъртане и преместване ги поставих на мястото им. При опит да ги вдигна в равнината yz, цилиндъра се проектира в равнината xy.miastotonakoetotriabvadaseizchertae-mias

Здравей,

по подразбиране първоначалното създаване на стандартните обекти е върху конструктивният грид (за повечето такива). Ако искаш изчертаването да става върху друг обект, когато е стартирана командата за създаване на примитив (в случая цилиндър) сложи отметка на "Auto Grid" - над бутоните за създаване на примитиви.

Благодаря!


Здравей, 

липсва ми ProBoolean, какво мога да направя ?

Здравей, 

за да стане активна командата, просто трябва да имаш селектиран обект. Маркирай кутията и всичко ще е ОК.

Вашият отговор

Запиши се в Аула

или
Вашият имейл е защитен при нас.
Ние никога няма да го разкрием на трети лица.