Как да събера цяла таблица от Excel в Word ?
Искам да вмъкна таблица от excel 2007 в word 2007 - правя го с copy и paste , но като го поставя в word, таблицата не ми се събира цялата(много е дълга на страни). Как мога да я поставя така,че да се събере цялата,както я взимам от excel ?
Здравей,
таблиците се разглеждат подробно в Модул 5. Сега ще ти покажа набързо един начин. С Ctrl+C си копираш таблицата от Excel и с Ctrl+V я поставяш в Word. Предполагам, че се получава нещо като на снимка 1. Маркера обозначен с 1 показва, че до там се разпростира таблицата. За да я съберем в рамките на листа изпълняваме стъпките от снимка 2.За да ни се появят тези две допълнителни менюта (Layout и Design) трябва да сме избрали таблицата. Това е един от начините, дано ти свърши работа :)
Благодаря, става по този начин,но е много сгъчкано. Благодаря за отговора :)
Вариант е да обърнеш листа тип Landscape, а не да е така портрет.
Това е първото,което направих :)
Лек ден и успехи!
Аз използвам "Paste Special" ---> Picture (Enhansed Metafile) Така таблицата влиза на мястото на маркера в рамките на документа, като част от текста- Използвам тази опция, когато не искам съдържанието да се редактира в уърд. По същия начин вмъквам и графиките от ексел.
Вашият отговор
Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
20 безплатни урока
Трикове и тънкости за софтуера
Отговори на вашите въпроси