Може ли да се чертаят неправилни пирамиди.
Здравейте,
Правите правилна пирамида от солидите, която да е с основа примерно 5 на 5. След това с филтъра за селекция в раздела selection (в моя вариант иконката е до тази на gismo-то) избирате edge - ръбове. Можете да го изберете и с командата SUBOBJSELECTIONMODE и 2 - по този начин пак се избира селекцията да е на ръбове. След включването на тази настройка, избирате желания ръб, давате му MOVE в желаната посока с колкото искате (например с 5 единици) и готово. Ако искате пирамидата да е симетрична, трябва да преместите и върха й. Пак от филтъра за селекции избирате - този път vertex или чрез SUBOBJSELECTIONMODE и 1. Така се селектират върхове. Избирате върха на пирамидата и го местите с MOVE в същата посока, както и ръба преди това, само че този път с половината от разстоянието или в случая с 2.5 единици.
Как да преместя конуса нагоре?