Защо не се получава?

3ds Max 3D Моделиране 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX Рендериране

Защо не мога да получа заоблянето? Може ли по-подробно да обясните как става това влачене? При мен се получават все прави линии. При тях в същност пак влачим мишката до следващата точка. 3ds Max 2016

маркирайте точката на заобляне, която обаче да е не прилежи върху права от съседните точки, т.е. точката от която ще заобляте да е своеобразно връхче за съседните си точки...

Юлия, също така може да провериш да;и и при теб са означени съответните методи на създаване както е показано на скриишота - Initial е типа на точката при кликване, а Drag е типа на точката при влачене ->

Благодаря за отговора. Получи се. На Drag имах отметка на Corner вместо на Bezier.


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация