Как да направя бутон "Търси" и бутон "Покажи всички" върху информация от заявка?
Здравейте,
Бих искала да направя Form за намиране и редакция на записи въз основа на направена заявка (а не върху таблица, както е показано във видеото). Накратко моят казус: Имам заявка, която извлича информацията от няколко таблици:
Следвах стъпките от видеото и създадох Split Form на тази заявка и бутонът "Search". Оттук насетне идва и проблемът ми: Какво трябва да се напише като VBA код, за да може да функционира правилно бутонът Search и да не ми дава грешките по-долу? (в момента като VBA съм написала същия код като от урока, но са сменени имената на полетата, таблици и заявки).
Ето какво съм написала като VBA
Във формата няма създадени бутони, трябва да имате поле в което въвеждате стойност, която ще присвоите на променливата strSearch и бутон strSource, който изпълнява кода.
Здравейте. Когато напиша кода, Access дава грешка и ми оцветява TxtSearch в израза strSearch = Me.TxtSearch.Value ... Може ли помощ :)
Имам и още един въпрос - може ли да се създаде функция или макрос, който да работи, както следва: Таблица Съоръжение - полета - клиент /Х, У, Ж/, лаптоп /HP, Lenovo, Dell/, принтер /Brother, HP, Canon/ - т.е. клиент Х има лаптоп HP и принтер Brother, клиент Y има лаптоп Lenovo и принтер HP. Таблица Проект - полета - клиент /падащ списък/, вид дейност /падащ списък/, дата на доставка, лаптоп /текстово поле/, принтер /текстово поле/. Таблица Видове дейности - поле - дейности /ремонт, доставка, рекламация/ Ако в проект е избран клиент Х, то в поле лаптоп, автоматично да се изпише съдържанието, което е зададено в таблица Съоръжение. т.е. Ако искам да направя доставка на лаптопа, Access сам да ми попълни моделът му, съобразявайки се, че имам номенклатура на съоръженията, които ползва даден клиент.