Здравейте, как мога няколко таблици да обединя в една.
Здравейте, как мога няколко таблици да обединя в една. казуса е следния, имам отчети за продажби по обекти, които са слагани в отделен sheet.Такива са 30 на брой по 1 за всеки ден от месеца, това е обединено в 1 таблица за месеца и така всеки месец. Сега обаче искаме цялата информация да се обедини в 1 за цялата година, а ако е възможно и в последствие тези данни да могат да се пивотират
Ако имаш една и съща структура (колоните да са еднакви) просто ги копирайте на един лист и си добавете една колона с месеца. Така спокойно може да направите пивот.
Проблема е, че за всеки ден от месеца има отделна таблица, а всеки месец в отделен файл.
Значи тези таблици за всеки ден от месеца са различни, така ли? Не мога да си го визуализирам. По-добре качете preen screen, за да може да се добие представа.
Изключително лесно става с Power Query. Налично е за версии от 2010 нагоре
Ще пробвам, благодаря.
Аз ползвам добавката към Excel, Asap Utilities