Може ли да използвам тази функция при данни в различни листи?

Microsoft Excel Тайните на Excel

Здравейте, възможно ли е да използвам тази функция vlookup при налични данни от няколко листа? Например: имам таблица с данни за разход в лв на материал по различни формати.Цената включва няколко компонента - бр формат,бр цвят и съответно разход за различните комбинации...Като начинаещ в работата с ексел съм въвела формули и компоненти за всеки формат на различен лист... Ще приложа един вариант :

Здравейте, бихте ли споделили в какви случаи би било удобно да се изполва иразът "TRUE" във функцията VLOOKUP. Благодаря предварително!

Най-често TRUE се използва в четвъртия параметър на VLOOKUP, като заместител IF при определяне на категории.

Ето тук има един пример в т. 4. Определяне на категории

Още една статия

Благодаря, Kocho, за отговора! Примерът е красноречив. Сега вече ми е ясно кога би било удобно да се използва TRUE. Извинявам се на Мая Петрова, че й спамя въпроса, но нещо не успях със създаването на нов!


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация