Как се отнася Google към категориите и етикетите и към написаното в краткият текст на статиите и публикациите?Асоциира ли ги с ключови думи?
Как се отнася Google към категориите и етикетите и към написаното в краткият текст на статиите и публикациите? Асоциира ли ги с ключови думи?
Мисля, че не. По принцип, можеш да кръстиш една категория или етикет microsoft, или ibm, а съдържанието да е ... бельо, примерно.
Естествено, че категориите и етикетите трябва да са сътематични с текстовете на сайтовете. Категориите и етикетите служат за вътрешна ориентация в сайта на разработчика и посетителите. Всъщност те долу-горе покриват или напълно съвпадат със желаните от нас ключови думи, които на нас ни е нужно да намери търсачката, за да ни класира напред. В същото време търсейки различни неща нерядко търсачката дава резултати, съдържащи една или няколко думи от тръсените, но като цяло текстът не съвпада с темата. Въпросът ми е по- скоро следният: Можем ли и как да дефинираме категориите и етикетите като ключови думи и така да намалим процента на отпаднали резултати от "Степен на отпадане" която Google Analitics отчита, защото степента на отпадане проваля SEO класирането.
Правя ремейк на един сайт - визитка. По ред причини го правим с ново съдържание, нов URL и при нов хост-оператор. По принцип сайтовете - визитки са трудн за SEO оптиизация, заради малкото си съдържание и заради това, че не са предназначени да се развиват интензивно с ново съдържание. Но на поръчителите им е нужно те да бъдат откривани от търсачката и да приличат клиенти. Пуснах Keyword Planner-a на Google така, както е описано в по- предният урок Намиране на ключови думи. Keyword research. Старият сайт няма категории. Няма етикети, а Keyword research извади ключови думи от текста, някой от които нямат общо с дейността на фирмата, а просто присъстват в текста. Целта ми е да дефинирам желаните от мен ключови думи. В HTML това става с meta таг, но WordPress не ми го възприе когато го добавих като код.