Как да отворя наскоро затворен документ в MS Excel / MS Word?
В менюто Open в Excel / Word в Recent Workbooks / Recent Documents се появява само един документ, независимо че преди това съм отварял повече от един файл. Прегледах опциите и в двете програми, но не постигнах положителен резултат. Работя с Microsoft Office 2013.
Здравейте,
Погледна ли опцията показана на снимка 1 позиция 5. Там какво число е записано?
И в двете програми в позиция 5 от снимката, при мен е числото 20. Странното е, че ако даунлоудна файл от Аула, то този файл остава в Recent documents. Ако отварям от My documents, този файл в последствие не се вижда в Recent documents.
А в горната позиция на Show this number of Recent Document, колко е зададено
Имате ли възможност за застопоряване (Pin - ване) на тези два файла.
Благодаря за отговорите на моите въпроси до тук и Вашето желание да ми помогнете. Проблемът всъщност не е в тези два файла, които виждате на снимката. Проблемът е, че когато отворя друг файл, работя по него (или не) записвам го (или не), затварям и след това при следващо стартиране на Excel, този файл просто липсва в Open, Recent Workbook. За информация - MS Office 2013, с който работя е закупен и инсталиран официално.
Тези два файла имам възможност за застопоряване.
Добре, застопорете и след това да видим дали ще се покажат последно отваряните.Ако не се получи на мен ми прилича на бъг, който не съм срещал. Ако проблема остане препоръката ми е директно да пишете на Microsoft или на техния доставчик за България и да погледнат проблема.
Благодаря! И на мен ми се струва, че е някакъв бъг. Ще пиша до Microsoft.
Здравейте. Възможно е да имате програмка за оптимизиране и почистване, която да почиства периодично регистрите, диска и при нея да е заложено и да "премахва" файловете, които последно са отваряни ако тя е стартирана след отварянето, работата и затварянето на файловете.
Здравей Краси, В крайна сметка открих проблема с наскоро отваряните файлове: Наскоро бях се регистрирал и вписал през Google Chrome в OneDrive. Оказа се, че през приложенията на Microsoft Office, също трябва да се впиша. Направих го в Excel, след което се оказа, че Microsoft Office ме е вписал автоматично в останалите приложения – Word, PowerPoint и т.н. Сега вече гореописаният проблем изчезна.
Супер, радвам се.... не знаех за подобен случай.
Много ти благодаря, че го сподели.