Как мога да събера в един лист колони по избор?

Microsoft Excel Тайните на Excel

Как мога да събера в един лист колони по избор? Например, трябва ми като временен вариант да се разпечатат на един лист колони 1,2,3 6,7,8 но без да променям реда на колоните. При селектиране на отделни колони те са събират в два листа, а не в един.

Здравей, Олга.

Ако си скрила с Hide колоните 4 и 5 ( тези които не искаш да разпечатваш ), ако искаш да разпечаташ всичко на една страница, трябва да избереш опцията Feet sheet on One page ( снимка 1 позиция 1 ).

Снимка_1

Най - вероятно в момента си избрала Fit all Columns on one page - снимка 2 позиция 1, което предразполага към разпечатване на два листа, НО разпечатването ще стане на два листа не заради ширината на колоните ами заради тяхната дължина с опцията Fit all Columns on one page ти задаваш огранияение по широчина т.е. колоните като широчина да се вместят в рамките на един лист.

Докато с Feet sheet on One page казваш разпчетай ми всичко като го събереш на един лист.

Снимка_2

Надявам се да съм бил полезен с отговора.

Здравей! Така не се получава - пак го прави на 2 страници.

благодаря, намерих отговора. Аз бях маркирала непоследователни колони с контрол, а трябваше да ги скрия с Hide

Да изобщо не съобразих че може да си го направила, както съм написал в по - горния коментар ... 4 и 5 са скрити ( Hide - нати )

Благодаря Ви за този урок, научих нови полезни функции!


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация