Как да открия бутон Print Area Word
Здравейте! Този бутон Print Area съм го използвала преди, но днес като ми потрябва не успях да го открия в лентата.Рядко работя с Word,а и не съм правила никакви генерални настройки. Ако някой може да ми помогне ще му бъда благодарна.
Може ли малко уточнение на това какво точно е правила тази функция, която търсите в Word ? или имате предвид Excel, защото тази функция ( бутон ) е присъща именно за Excel.
Същото, което прави и в Excel - принтира се само избран диапазон от текста.
Здравейте, може би имате предвид Print Selection. Селектираме даден текст и след това избираме клавишната комбинация Ctrl + P и съотвенто Excel ни прехвърля в Print режим ( снимка 1 позиция 1 ). Там в настройките ( снимка 1 позиция 2 ), ако кликнем върху стрелкат ана първото падащо меню ( снимка 1 позиция 3 ) може да зададем настройка Print Selection ( снимка 1 позиция 4 ).
Така ще принтираме само селектираното в документа. Това е еквивалента на Print Area в Word.
Предполагам това е търсения ефект ?
Благодаря за помощта! Но при мен бутона Print Selection излиза като неактивен. Вероятно трябва да вляза в настройки и да го активирам по някакъв начин.
Излиза не активен най - вероятно защото не сте селектирала нищо. Влезте в документа селектирайте част от текста и след това в Print прозореца ще Ви бъде активен този бутон.
Много благодаря!