Как да открия бутон Print Area Word

MS Word

Здравейте! Този бутон Print Area съм го използвала преди, но днес като ми потрябва не успях да го открия в лентата.Рядко работя с Word,а и не съм правила никакви генерални настройки. Ако някой може да ми помогне ще му бъда благодарна.

Може ли малко уточнение на това какво точно е правила тази функция, която търсите в Word ? или имате предвид Excel, защото тази функция ( бутон ) е присъща именно за Excel.

Същото, което прави и в Excel - принтира се само избран диапазон от текста.

Здравейте, може би имате предвид Print Selection. Селектираме даден текст и след това избираме клавишната комбинация Ctrl + P и съотвенто Excel ни прехвърля в Print режим ( снимка 1 позиция 1 ). Там в настройките ( снимка 1 позиция 2 ), ако кликнем върху стрелкат ана първото падащо меню ( снимка 1 позиция 3 ) може да зададем настройка Print Selection ( снимка 1 позиция 4 ).

Снимка_1

Така ще принтираме само селектираното в документа. Това е еквивалента на Print Area в Word.

Предполагам това е търсения ефект ?

Благодаря за помощта! Но при мен бутона Print Selection излиза като неактивен. Вероятно трябва да вляза в настройки и да го активирам по някакъв начин.

Излиза не активен най - вероятно защото не сте селектирала нищо. Влезте в документа селектирайте част от текста и след това в Print прозореца ще Ви бъде активен този бутон.

Много благодаря!


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация