Защо изчезна опцията за работа в табове (раздели)?

MS Word Microsoft 365 Тайните на Word Текстови документи

Струва ми се че тук е удачно да се коментира този въпрос, който за мен лично е доста дразнещ. В по-ранните версии на word и може би на офис пакета, имаше тази възможност. И мисля че бе елиминирана във версия 2010 за win и версия 2011 за мак. Оттогава е пълно мълчание по този въпрос от страна на МС. А за много хора на които се налага да работят с доста отворени документи едновременно, това би им улеснило работата. От Adobe например внедриха тази опция за Акробат едва миналата година при един от поредните ъпдейти във версията за win, докато при мак си е съществувала винаги. Решението което аз намирам за себе си до този момент е външното приложение Tabs for Word или по-общото (важи и за другите приложения от офис пакета) Office Tab Enterprise. Споделям тази информация тук, защото мисля че би била полезна и за други потребители, а ако някой има и други решения ще се радвам да ги сподели в темата.

Здравей, Христо.

Определено това е доста интересна тема, която не е засягана тук в Aula.

Да имаш табове горе определено е доста доста добър вариант за работа ... улеснява животеца :), така супер е това което споделяш сега определено ще е от полза на доста хора, които са искали да имат това удобство :), така че страхотно предложение.

Супер е че имаш поглед върху нещата и настина тук не сме споменавали нещо доста дребно, НО доста полезно и пестящо време !

Благодаря!

Здравейте много е полезно това обучение за мен, аз съм напълно начинаеща учителка на която вярвам че ще ми е от полза вашите така добре обяснителни уроци !


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация