Как се прави библиография?
Гола вода съм на WORD. О]е се мотам с Excel :)
В менюто има раздел References / Citations & Bibliography (обяснението е за 2007). Позиционираш курсора след цитата и избираш от този раздел Insert Citation / Add New Source... Попълваш полетата в появилото се прозорче и OK. По същия начин отбелязваш всеки цитат из документа/книгата и попълваш данните за използваната литература. Избираш какъв стандарт ще бъде библиографията ти в същия раздел /Style. Може да редактираш източниците в /Manage Sources. Накрая си избираш място за библиография (обикновено накрая на документа/книгата) и пак от същия раздел Bibliography.
Благодаря инж.Иванов! Не знам кой зададе въпроса, но на мен Вашият отговор ми е много полезен!
Здравейте, при мен бутонът Insert Citation не е активен (намирам го, но не е активен). Имате ли представа какъв може да е проблемът? Благодаря предварително!