Как препоръчвате да се работи с облачните услуги?
Въпроса ми е малко по-специфичен. Виждам, че за облака използвате отделен дял на твърдия диск. Аз ги използвам в C:\, където ми е Windowsa. Преди съм използвал Google Drive в D:\, където не ми беше Windowsa, и след като си преинсталирах Windowsa папката си остана в D:\ и повече не можах да я използвам и се наложи да направя нова папка за облака в C:\ и оттогава насам ги слагам в C:\. Въпроса ми е Вие как препоръчвате да се работи? Всичките облачни услуги да се сложат в отделен дял или в дяла на Windows? Как работят те?
Принципно всяка облачна услуга има възможност да бъде конфигурирана коя папка от локалния компютър да се синхронизира с облака. Разгледай конфигурацията и съм сигурен, че ще се ориентираш - съветът ми е да избереш папка на дял, в който имаш достатъчно място и е различен от системния.
Здравейте! А как може да се добави Developer в Word 2013?
@Ваня, Ако питаш как се вади менюто Developer в Ribbon-a, това става от FILE/Options/Customize Ribbon/Customize the Ribbon и слагаш отметка на Developer и OK.
Благодаря за отговора! 5 мин след като зададох въпроса, се сетих за отговора
Искам да попитам, облачните услуги имат ли лимит на пространството за съхранение или са неограничени. В DOX.bg пространството за съхранение е посочено като 3 GB.,ако това е облачна услуга. Искам да съм наясно с тези пространства за съхранение. Какви са в Drop box и Google Drive.
Google Drive дава 15 GB безплатно пространство, а Dropbox - 5 GB (ако не се лъжа).
Благодаря! Значи има някакво ограничение в пространството. Смятах, че облака е неограничен.
Ако си платиш допълнително, може да увеличиш "пространството" до неограничено.