Защо не се разпределят по дни правилно ресурсите work?

MS Office
MS Project
Управление на проекти с MS Project

Календара е без почивни дни. Ресурса е 1 тех.ръководител.

Също и за работници 10 бр х 8 дни ги изчертава в един ден , вместо в 8??? Пуснал съм графика САМО за конкретния таск.

В изгледа Resource Usage или Task Usage ще можеш да провериш подробно какво става с ресурсите. Така ми е трудно да преценя каква точно е причината, но от тези изгледи ще можеш да видиш разпределението по дни и дори да го коригираш на ръка, ако е необходимо.

Вашият отговор:

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Име
    Имейл
     


    © 2016 Фондация “Аула”. Всички права запазени.
    Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Outlook, Microsoft Excel, SharePoint Online, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Ableton Live, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc., Ableton и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.