Как се извежда филтър, когато няма отделна колона за месец и година. Датата е във формат 1.3.2015 11:30

Microsoft Excel Тайните на Excel

Здравей, относно това как да направиш ново поле на база на други две ( с формула и т.н. ) в Pivot таблицата може да погледнеш тук:


https://aula.bg/question#id-107712000001

в тази тема в която има разяснения точно по - този казус.

В случая трябва да използваш формулата за обединяване на текст - concacate например = concacate ( field 1; field 2 ).Лошото е че правейки така формула реално отделния филтър ще може да се използва само за sum, count, value и може да не ти свърши работа.

Затова може ( колкото и да не ми се иска да го казвам ) да направиш просто още една допълнитлена колона в базата данни която да обедини месец и година ( като пак за тази допълнителна колона използваш функцията concacate ) и съответно да увеличиш source data та - на Pivot таблицата и така ще имаш вече едно ново поле на база на новата колона ( може да я кръстиш месец + година нали или както прецениш.

Надявам се да съм помогнал с отговора и да съм те насочил.

Ако има проблеми и затруднения пиши тук за да оправим нещата.

Това, което иска Stasi става чрез Group на полето "Дата на първо изпращане за обработка"


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация