Защо липсва файл .txt с продажбите за 2018 г.?

Microsoft Excel Пивот таблици Excel Pivot & Power Pivot

Здравейте, Файлът за упраженение във формат .txt с продажбите за 2018 г. липсва в Допълнинията към урока за сваляне.

Благодаря, че обърнахте внимание. Пропуснала съм този файл, за което се извинявам. Колегите от Аула ще ми помогнат да добавя файла. Ако откриете още нещо, моля пишете. Благодаря Ви още веднъж!

Извинявайте, че се връщам към m7v02. Защо P Query не копира релациите?

Към урок m7v03, липсват допълнителните колони dClients и dCategory. Как да продължа?

На първия въпрос защо не се импортират релациите между таблиците от базата данни, проверете настройките: New Query --> Query Options --> Current Workbook --> Data Load, трябва да има отметка за Create Relationship ....

Проверете и ако се налага, променете настройките в Power Query, а след това импортирайте таблиците oт Access в data модела на Excel. Би трябвало проблемът да се реши и ще можете да продължите със следващия урок m7v03. Моля пишете, ако имате допълнителни въпроси.

Ето настойките, направени преди импорт.

Виждам, че имаме разлики в диалоговия прозорец на Query options. Работя с Excel 2016 Professional Plus. За съжаление, не разполагам с друга версия на Excel, за да проверя. Остава варианта ръчно да зададете релациите между таблиците в data модела, за да продължите със следващите уроци. Потърсих в интернет каква може да бъде причината, но не намерих нищо. Може да опитате още нещо: Изберете таблиците от Access като следвате стъпките от картинката

След това за таблица fSales проверете колоните dClients и dProducts - трябва да имат стойност Value

Пишете какво се случва.

Здравейте! Работя с MS Office Professional Plus 2016, и виждам, че има разлика в настройките. Бутон - Select... няма при мен. Мога да въведа релациите ръчно, но колоните dClients и dProducts липсват. Продължаваме напред!

Тук също не знам какво се случва. Какво означава това съобщение?

Здравейте! Определено има различия във версиите на Excel, с които двете работим и дистанционно не мога да определя каква е причината. От последната картинка с грешката виждам две неща: 1. Последното обновяване на заявката (Last refreshed) е на 13 февруари 2019 г., а същата дата е записана и в моята заявка. 2. Източникът на заявката (Data Sources) е същият както е записан при мен. Това означава, че не сте направили свързването (connection) на заявката с файла, след като сте го записали на Вашия компютър. Какво следва да направите: 1. Направете нова заявка, като изберете точно папката и файла, записан на Вашия компютър. 2. Refresh на заявката, за да се обнови свързването. Това би трябвало да премахне съобщението за грешка. Пишете какво се случва. Направих заявка към същия файл, но от друг компютър. На картинката по-долу се виждат същите параметри:


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация