Как да сравня планирани разходи с актуалните направени?
Здравейте,
Става въпрос за бюджет, в случая личен, в страничката "Total Year" имам всичките планирани приходи и разходи Income & Expensive за цялата година
В друга страничка имам - Планирано и актуално, т.е. реалното изхарчено, заедно с отклонението от планирано и реално изхарчено
Въпросът ми е: Как да направя така, че да сравня планираните разходи да кажем по перо "Дрехи" дали съответства на реалните извършени такива? От Pivot таблица ли трябва да се вземат и какво точно трябва да се направи?
Много ще съм Ви Благодарна за отговора!
Венета, ето едно предложение: Лек ден и успехи!
Венета, ето малко разширение на темата: Лек ден и успехи!
Лек ден!
Здравей Никола и Благодаря за отговора.
Въпросът ми е откъде и как да се вземат реалните разходи? От Пивот таблица или как?
Примерно ето една Пивот таблица за реалните разходи. Как оттук могат да се вземат данните и да се въведат в полето Actual?
T.e. какво трябва да се напише в полето ACTIAL, за да излезат реалните разходи?
Венета, трябва да копирате данните от пивот таблицата месец за месец и най-важното - перо по перо, т.е. Дрехи срещу Дрехи, Книги срещу Книги и т.н. В пивот таблицата има отрицателни стойности, т.е. това са разходи, има и положителна стойност - Заплатата - очевидно, тя не може да бъде отрицателно число! Направете следното:копирайте числото -1 и маркирайте клетките над и под "заплатата", която е в червено, като използвате бутона Ctrl. Сега изваждаме данните и ще получим реалните разходи! Може и чрез сумиране, но трябва да внимаваме за знаците плюс и минус. Лек ден и успехи!
Много Ти Благодаря Никола, за подробното разяснение! А дали има начин, не ръчно, да се въведе аctual, защото си е хамалогия за всеки един месец поотделно да цъкаш на всичките пера....
Аз само не разбрах реалните разходи къде са? Водиш ги в някакъв файл предполагам?
Разходите, които правим всеки месец, не знам как би могло автоматично да се пренасят в таблица и сравняват с планираните! Нали трябва да укажем, че днес сме похарчили 25лв. за книги, примерно! Как тази стойност да се появи в таблица, ако не я напишем и сумирайки всички разходи за книги в края на месеца, да знаем дали сме в преразход или не по това перо? Извинявайте, но аз не знам друг начин! Трябва да бъдем внимателни при попълване на данните и няма да има проблеми! Лек ден и успехи!
Венета, вижте тази тема. Най- хубавото е, че е на български, малко е бавно и дългичко, но се надявам да помогне! Лек ден и успехи!
Значи всичките разходи месечно ги слагам в отделен sheet и от него правя Pivot таблица. Мисълта ми беше как автоматично от Pivot таблицата да се взимат данните и да отиват в реалните разходи от перата
Иначе Благодаря за споделения линк, Никола! :)
SUMIF, VLOOKUP?
Ами от Пивот таблица мисля, че няма как да стане....или има?
има, как да няма. Ама ще трябва да ми пратиш файловете. мейла ми го имаш