Контекстуални раздели при Excel 2007
При мен, когато маркирам мат. формула не ми излиза отгоре менюто както при Вас "Equation tools" и съответно "Design", а само " Drawing tools" и съответно "Format". С 2007 съм.
В момента не разполагам с Ексел 2007, за да тествам, но тези контекстуални раздели реално са едни от основните нововъведения в Ексел и част от тях липсват в по-старите версии.
Когато съм си направила таблица и реша, че не ми трябва - как мога да отменя таблицата?
Избирате таблицата, десен бутон и натискате Clear Contents.
Благодаря!
при мен с Clear Contents се изчиства съдържанието на таблицата и остава празна таблица, а не съдържанието без да е оформено като таблица.
Избирате цялата таблица и тогава давате на Clear Contents и тогава изчезва таблицата.
И при мен с Clear Contents се изчиства съдържанието на таблицата и остава празна таблица, а не съдържанието без да е оформено като таблица.
Kой в АУЛА проверява дали даваните отговори на въпросите са правилни; Такава подвеждаща инфорнация като отговора на инж.Исмаил, може да съсипе много труд; За по опитните с Ексел не е проблем, но нали все пак това са началните уроци????
Здравей инж. Иванова. Това което казах горе, съм го пробвал. При мен става. Аз ако не съм сигурен в нещо просто не отговарям. Но точно това съм го пробвал и работи. Не занам какъв е проблема при Вас. Сигурно ще получите друг отговор.
Здравейте! Инж. Исмаил, подозирам, че при Вас се получава, защото всъщност не сте задал очертания на таблицата. Ако имате такива, наистина чрез Clear Contents се изтрива само съдържанието, но не и рамката/очертанията на таблицата . Проверете чрез Print Preview дали имате такива очертания. Показано е в "Урок 10".
С команда Clear Contents изчистваме съдържанието в таблицата, но остават форматите ако има зададени такива (ограждане, фон но клетки, цвят на символи и др.), с Clear Formats изчистваме форматите, а съдържанието остава, а с Clear All изчистваме всичко.
С Delete( с десен бутон върху маркраната таблица) може да се трие всичко ,но има под меню, в което трябва да маркирате дали искате да изтриете реда,колоната ,нагоре или надолу...и тогава не остава пазно място ,а остатъка от данните се сбива.На мен ми е по удобно да дам Cut ,да поставя таблицата някъде настрани и да натисна клавиша Delete на клавиатурата
Здравей Stef693. Опитах да повторя твоите напътствия но не можах да намеря Clear Formats и Clear All. Работя с 2007.
Здравейте и при мен Clear Contents изчиства съдържанието на таблицата и остава празна таблица и това е така.После последвах инструкциите на Stef693 и успях да се справя На Альоша ще кажа, че Clear се намира най долу под бутона Auto sum/аз съм Ексел 2010/, излиза падащо меню и там са командите Clear Contents и Clear Formats.Всичко това постигнах следвайки инструкциите, и с опит -грешка.Така се учи човек.А на инж. Пенка Иванова ще кажа ,че затова има бутон анду
Благодаря на Теменушка. Наистина метода опит грешка е практически доказан, но аз съм от хората които не откриват топлата вода и предпочитам да ползвам помощ от приятел.
От контекстното меню на таблицата "Cut" също действа.
В отговор на Ruja
Другия лесен начин: десен бутон в което и да е поле от таблицата и от падащото меню се избира Table>Convert to range
Здравейте! С Ексел 2013 съм. Пробвах всички предложения за премахване на таблицата и изчистване на направените форматирания, като остават данните. При мен се получи по следния начин: 1.Маркираме таблицата. 2. С десен бутон на мишката извикваме падащото меню. 3. От него избираме Table, Convert to range, излиза съобщение " Do you wont to convert the table to a normal range?", кликваме ОК. Таблицата се премахва, но остават всички форматирания. 3.Ако искаме да премахнем и тях, отиваме в HOME, Clear ( което е под Autosum и Fill) и избираме Clear formats. В работния лист остават само данните, без никакво форматиране. Всички други възможности на Clear са в същото подменю.
Ако ни трябва отново целия лист празен, може би е достатъчно да си създаден нов празен лист, а използвания да изтрием.
Здравейте! С Екцел 2013 съм. Открих бутона "Clear Table Style". Изведох го от Excel-Options-Quick Access Toolbar-All comands- Clear Table Style. С един клик, той връща данните във вида, в който са били непосредствено преди да създадем обект "таблица".
Аз това го забелязах доста преди да стигна до урока. От опит. Като избера графичен обект, ми се активират допълнителни опции. Сега ми се изясни защо, благодаря!
С коя операция се дефинират колоните и редовете като таблица? Аз ли не разбрах, или не беше конкретизирано?
Като скролираш по-надолу, прочети отговора на Петко Кушев; Сигурна съм , че ще разбереш, Да не го повтарям, отговорил е с изображение; Моят съвет е да се четат внимателно, всички въпроси и отговори; от там научаваш много......
Продължавам да търся този отговор, засега безуспешно. Форумът е доста обемист :)
Здравей, Tzenka Dimitrova.
Много благодаря за ясния отговор, Краси! Разбрах и го направих! Хубав ден ти желая!
Има клавишна комбинация за изтриване на формати - маркиране на клетките > шифт+ентер
Този интерфейс ми харесва много. Вече мисля, че е доста удобен и интерактивен. Подсеща и не трябва чак толкова непрекъснато все нови и нови неща да се помнят. Би трябвало нещо, което работи много да не се променя, а да се надгражда внимателно.
Как да си въведа тази формула в моя файл. Понеже се опитах да я копирам от файла, който е за изтегляне и не се получава. Как мога да я създам?