Kak да се направи това и може ли да стане 

Microsoft Excel

на всеки 3 месеца във фирмата се пишат по около 150-те -200 договора за отдаване под наем на клиенти. Как да автоматизирам процеса като има екселска таблица със съществувашите наематели и техните данни има и темплейт на Word със типовите ( 3 бр.) договори. Как би могло със използване на минимални усилия и минимално писане автоматизирано да се попълват договорите с данните нужни за договора на клиента ни.Има опция ако някой го направи и го даде за ползване да му бъде заплатено за положения труд. Предварително благодаря за отговорите Ви. Комуникация може и на лични email - [email protected]

А като ги напишете договорите после трябват ли ви 150-200 файла, например, за да ги изпратите на съответните клиенти по мейл?

Не, само разпечатване. без изпращане по мейл или друг начин. единствено печат. Имам един ексел фаил с данните на клиентите имам типовите договори, на 2-3 месеца има по 5-10 нови клиенти или отказали се стари но това не е проблем. Проблема е в това , че за около 150 -200 клиента се пише като луд - копи - пеис за всеки клиент в темплейтите. Ужас е.

Добрата новина е, че има начин. Става, чрез mail merge Лошата новина - тези дни съм много зает и не мога да отделя време за подробно описание.

Потърсете в ютуб word mail merge from excel

дори и да не знаете английски на клиповете добре се вижда къде се цъка и какво се прави

Здравейте, Kocho Много благодаря! Всичко е точно. Не се бях сетил за тази функция а стана от раз. Още веднъж благодаря.


Вашият отговор

Запиши се в Аула

или
Вашият имейл е защитен при нас.