Как да съставя месечен график с отработени часове и анализ?

Microsoft Excel Тайните на Excel

Здравейте, имам следния казус за който са ми необходими насоки и/или съдействие. Необходимо ми е съставянето на график по месеци до края на годината. Този график трябва да е на ротационен принцип така че всеки служител или група от служители да отработва определен брой часове в месеца, да може лесно да се променя и анализира. Блокирал съм върху структурирането, изгледа (дали всеки месец да е на отделен лист или на един общ цялата година), взаимовръзки и т.н. Приложената снимка е само за идея. Ще съм благодарен за всяко мнение и насока.

Интересен казус, който не е чисто екселски, а си е по-скоро организационен.

Няколко уточняващи въпроса: 1. В даден ден само един човек ли може да работи или е възможно няколко часа в деня един човек, после друг и т.н.?

  1. Как се изчисляват часовете за месеца? Като гледам снимката най-логично ми изглежда, ако някой го има в даден ден, значи 8 часа. За три дни - 24 часа и т.н. Така ли е?

  2. Какъв е ротационният принцип? Как се определя кой служител и коя група колко часове да отработят?

  3. Какво разбирате под "да може лесно да се променя"? Какво се променя?

  4. А какво да се анализира?

Принципно най-добрият вариант е графикът за всички месеци и служители да е в една таблица. А после може да се визуализира по най-различни начини


Вашият отговор

Запиши се в Аула

или
Вашият имейл е защитен при нас.