Прескочи към основното съдържание Прескочи към навигацията

Как да приложа коректно функцията vlookup?

Microsoft Excel Тайните на Excel

Здравейте, моля за насоки. Искам да ползвам vlookup за моите таблици като колоната с форматите искам да не се променя,колоната с цветовете се променя,а от там се повлиява крайната цена.Напр.:в един лист съм направила формули за променящи се цветове и крайни разходи,но за един формат. За всеки формат съм направила тези формули,но всеки е на отделен лист.Ще приложа пример с формат 2:

Как мога да ползвам и двете функции на отделен лист - data validation & vlookup, за да е по-лесно и прегледно за ползване на информацията.Моля за по-конкректни насоки дали мога да го направя и как да стане?

Най-напред да уточня, дали правилно съм разбрала въпроса. Таблицата за Vlookup има 5 колони (от картинката: размер, формат, цвят, цена1 и цена 2). За data validation избирате размер и останалите колони трябва да се попълнят с Vlookup. Ако правилно съм разбрала, няма проблем двете таблици за data validation и за Vlookup да бъдат на отделни листове. За удобство списъкът с размерите, дефинирайте като наименован диапазон. Пишете, ако имате допълнителни въпроси.


Вашият отговор

Запиши се в Аула

или
Вашият имейл е защитен при нас.