Безплатно! 21-дневно предизвикателство за изграждане на навици 2025 г. Регистрация тук.
Въпрос към урок: Автоматично професионално форматиране с два клика. Стилове и теми.
от курс: Тайните на Excel
Как да изтрия таблица?
Направих таблица чрез менюто Insert Table. След това избрах Clear Formats. На пръв поглед таблицата е изтрита, но реално не е така, защото, когато я маркирам ми се появява меню Table Tools и дори да искам пак да вмъкна таблица, иконката не е активна. Как да я изтрия, така че за Ексел да не е таблица, но да запазя данните, които съм въвела в отделните клетки?
Здравейте, Лили. Става много лесно. Активирайте менюто Table Tools --> Design. В групата Tools --> Convert to Range. Освен данните ще се запази и форматирането.
Много благодаря, Димитринка!
Вашият отговор
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук