Какво прави клавишната комбинация Ctrl + A?

Microsoft Excel Microsoft 365 Excel формули и функции

Здравейте! Клавишната комбинация Ctrl + A какво действие извършва? Във видеото е изпуснато нагледно да се представи.

Здравейте! Клавишната комбинация Ctrl + A в Excel се използва, за да се избере (маркира) цялото съдържание на активния лист или област на листа, включително всички клетки с данни, текст, числа, формули и стилове. Това е полезно, когато искате да копирате, изрежете, форматирате или приложите други операции върху цялата информация на листа.

Здравейте! Изпробвах клавишната комбинация още преди да отворя темата. Независимо от файла, когато приложа споменатата клавишна комбинация ми маркира един и същ диапазон от редове и колони. Използваната версия на софтуера е 2013. Мисля, че има разминаваме в клавишната комбинация. На практика създава нова print area в посочения диапазон - А - D (редове) ; 1 - 6 (колони), независимо какво има на листа и как преди това е ограничена тази зона при натискане на спомената клавишна комбинация представения диапазон се очертава.

Впрочем сега изпробвах отново клавишната комбинация и се получи описаното от вас. При повторно натискане маркира целия лист. Не знам на какво се дължи тази промяна, сега пак изпробвах и отново е валиден горния коментар.

Друго приложение на комбинацията Ctrl+A:

![](https://upload.aula.bg/sled-natiskane-na-butona-tab- 1f3858bab.jpg)

Лек ден иуспехи!


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация