7230
aula.bg точки
38
постижения
12
харесани отговора

Миглена

Интереси:

Контакти

Мрежи

Активност

  • Въпроси
    11
  • Отговори
    34
  • Последвани
    1

Потвърдени умения от харесани отговори разделени по софтуер

3
3ds Max
1
3DS MAX 2018

Удостоверения



Постижения

  • Първи стъпки

  • Напред, напред, напред

  • Напредък

  • Който се учи, той ще сполучи

  • Записан втори курс!

  • Записани три курса!

  • Записани четири курса!

  • Три влизания за една седмица

  • Пет влизания за една седмица!

  • Доказани знания

  • Стабилен напредък

  • Който дава живот на ума и знанието, той не умира

  • Здрав напредък

  • Благодарност

  • Записани пет курса!

  • Най-мощното оръжие

  • Записани осем курса!

  • Продължаваме напред

  • Добро начало

  • Добра екипна работа

  • Страхотна екипна работа

  • Който помага на другите, помага на себе си

  • Дай, за да получиш

  • Най-интересното знание

  • Обучение под пара :)

  • Имейл новини. Ниво 1

  • Инвестиция в знания

  • Образованието е ключът

  • Потенциал!

  • Споделящ знанията си

  • Непрекъснато израстване

  • Богатството на образованието

  • Професионалист!

  • Учи от другите(Ден 9)

Последни отговори

  • Опитвам се да осветя вътрешно помещение, което е доста дълбоко. Погледа на камерата е през прозореца от където влиза и светлина. В първият си опит използвах Distant светлина и няколко обекта от тип Mesh, получи се добре, но в дълбочина кадъра остава тъмен. След като поставих още един обект от тип Mesh на тавана, до прозореца успях да осветя изцяло, но се увеличи noise (на точици). При следващ опит използвам Skydom и портали при прозореца и входа на помещението и две Distan светлини. При включен Skydom изображението прегаря, при изключен е много тъмно. Някъде греша тотално.

    Здравей, Станислава, при мен също прегаряше финалния резултат и намалих от Околната среда - Globul Exposure - Exp Value на физич камера от 6 на 10 EV и по същия начин в самата камера в Exposure Gain - Target 10 EV

    Използване на портали при интериорно осветление

  • как да извадя да ми се показва BUILT-IN При мен липсва ![](upload.aula.bg/screenshot33d0731-1c9751306.jpg)

    Здравейте, на мен също не ми се показва Built-in , a Bump и от там избирам картата Bump 2d и се получават нещата. С версия 2020г съм.

    Представяне на материала Arnold Standard Surface

  • Здравейте! Защо, когато използвам опциите за замразяване обектите не остават на сцената (оцветени в сиво),  а изчезват както при Hide?

    може би просто няма сегменти самия обект, щом няма мрежа в wireframe. Пробвай да увеличиш сегментите на обекта, който няма мрежа да видиш дали не е от това :) в modify панела на обекта

    Изолиране, скриване и „замразяване“ на обекти

  • Опитвам се да си направя врата и прозорци в стената, правя ги навсякъде из свободното пространство, но не и в стената. Следвам стъпките както е на видеото и не се получава. ![](upload.aula.bg/screenshot49ca41b-1b56977b9.jpg)

    защо когато конвертирам стените и прозореца в едитабъл поли и върна в непрозрачно състояние обектите, отвора от прозореца се е запълнил ? помощ имам проблем със поставянето на снимки излизат в черно :( ![](upload.aula.bg/screenshot4a65e99-dd61491d.jpg)

    Допълнителни вградени архитектурни обекти (Walls_and_Doors)

  • инсталирах си макс 2012 но не ми излиза на Active Shade нищо ??

    Здравейте, аз съм с версия 2016 на макс и в менюто за Active Shade имам избор между Default Scanline Renderer, NVIDIA iray и NVIDIA mental ray. Кое ще ми препоръчате да избера ? Благодаря ви :)

    Избор на render engine



© 2020 Учебен център "Аула". Всички права запазени.
Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor, Autodesk Civil 3D, Autodesk Revit, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Microsoft Word, Microsoft Outlook, Microsoft Excel, SharePoint Online, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Microsoft, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe After Effects, Adobe Premiere, Adobe Dreamweaver, V-Ray, Ableton Live, Solidworks са регистрирани търговски марки на Adobe Systems Incorporated, Microsoft Corporation, Chaos Software Ltd, Autodesk Inc., Ableton и Dassault Systèmes SolidWorks Corp.