Как мога да копирам автоматично неща с Word?
Здравейте! Имам следното питане. Как може примерно да се копира автоматично съдържанието. на няколко места в документа и при промяна то да актуализира това
Примерно искам г-н Иван да се копира на позиция 1 и на позиция 2 и като напиша примерно г-н Стоян да се смени и на позиция 1 и 2 също с новото г-н Стоян.
Имам идея, че може да стане с Field - auto text или нещо подобно.
Преди имаше едни RTF шаблони към програмите където имаше кодове с едни доларчета $ и слагаха каквото искаш да извлечеш от дадена програма в текстовия файл.
Надявам се да съм се изразил правилно какво искам да се получи.
Здравей, Стефан! Може да използваш "Quick Parts". Долу в изображението давам пример. Първата стъпка е да отидеш в "Insert", "Quick Parts", "Document Property". Избираш от разгъвката, това което отговаря на твоите изисквания. Аз съм избрала "Abstract". Вече имаш поле, в което може да напишеш името на клиент. Ето го резултата: Написваш си името. След това повтаряш същите стъпки за името на фирмата. След това вече може да разхвърляш информацията, където ти е нужна. Просто копираш и поставяш елементите. Когато вече си готов с нанасянето: Вече смело може да отидеш горе в началните данни и да коригираш името на човека/фирмата. С "Enter" или клик някъде в документа ще се отразят автоматично навсякъде направените промени.
:)
Боряна, благодаря ти много ! Наистина много удобно. Само не знам защо като имаш E-mail не може да го направи с хиперлинк, а и ръчно не е активно ... Иначе всичко друго си е просто перфектно.
Здравей, Стефан.
Боряна е дала много добро и нестандартно предложение за справяне с проблема. Тук обаче линк и хиперлинк е малко трудно.
Попринцип приложението на Document Property e нещо като при sheetset в AutoCAD, когато взимаш данни от Subset.
Давам пример с Subset, защото знам че си колега :).
T.e. Document Property взима нещо автоматично което вече е записано в някое системно поле на файла.
Например ако избереш Document Property, може да сложиш името на човека, който е изготвил този документ и то да се сменя в зависимост от това което си задал в Info полето на документа.На снимка 1 съм показал какво е записано в полето като автор на даден документ.
Тук ти препоръчвам да си направиш набор от Quick Parts.
Ето например, аз съм си направил такъв за наредбите в нашето законодателство (снимка 4).
Така ако има нещо често срещани N на брой елементи (части на текстове) може да си ги направиш по този начин.
Съответно бързо и лесно може да създадеш такъв Quick Part в който да имаш и линк (снимка 5 позиция 1).
Промените тук се извършват в Template - a. Ако имаш твърде често промени няма да е много удобно , но ако имаш често промени с кое и да било друго, пак са си промени ... изискват еднократни действия, НО промяна навсякъде.
А с fields също би следвало да стане, ти пробва ли се с тях нещо да направиш.
Сподели малко повече за документа, какъв е вида му ... за да да видим какво точно може да се препоръча още!?!
Т.к. така както ти видях какво точно вписваш май си за Mailing - снимка 6.
Само загатвам, но това е супер средство, особено вързано към Excel база данни, става доста добре.
НО пак е в зависимост от конкретния случай.
Здравейте. Наистина Краси . прав си.... По отношение на задаването на въпроса е редно да се изписва конкретния проблем и по този начин, много по лесно може да се вземе решение. Значи става въпрос за документ в Word за договор. В документа имаме две еднотипни параграфа за клиент. ( име адрес телефон майл. ) Единият се намира в началото на документа, другия долу до подписа му. Много ми хареса решението с база данни към Еxcel , където мога да записвам различните контрагенти и ако стане да ги викам от там примерно както при аутокад с ID така ще е най лесно.и бързо