Как да прилагам функцията VLOOKUP?

Тайните на Excel

=vlookup(D;A:C;3;FALSE)

Това е примерна формула. 
D - колоната от която взимаш информацията, която ще търсиш,
A:C - къде ще я търсиш,
3 - номера на колоната от която ще запишеш информацията, 
false - да търси точно съвпадение.
Най важното е в първата (А) колона да е информацията по която търсиш

Подредбата на колона А от примера на Христо има значение за коректния резултат. Доколкото помня трябва да е сортирана възходящо. Дано не подведа аудиторията.

Ако се ползва точно търсене (FALSE), не е необходимо сортиране

Полезно...


Вашият отговор

Запиши се в Аула

или
Вашият имейл е защитен при нас.
Ние никога няма да го разкрием на трети лица.