Постоянство бета
0
Аула точки
390
Постижения
19
Изгледани уроци
56
Харесани отговора
4
Общо отговора
2
Въпроса
0
Последвани
5
Потвърдени умения
от харесани отговори разделени по софтуер
3
V-Ray
Записани курсове
Постижения
В АУЛА винаги се стремим да подобрим начина на обучение и поради това въведохме точкова система с постижения.
Принципът на работа е съвсем прост - за определено действие в АУЛА (като преминати уроци, преминат тест,
отговор на въпрос от друг колега) се получават точки и постижения. Така ще възнаграждаваме хората, които
регулярно гледат уроците и помагат на другите в сайта.
Добра екипна работа
Здрав напредък
Научихте 40 урока!
Който дава живот на ума и знанието, той не умира
Научихте 20 урока!
Стабилен напредък
Научихте десет урока!
Доказани знания
Научихте пет урока!
Който се учи, той ще сполучи
Напредък
Напред, напред, напред
Първи стъпки
Добро начало
Благодарност
Връзка с Facebook
Профил със снимка
Профил
Последни форум дискусии
<div>Ето го и моя резултат, аз не съм съгласен с тоя BF + LC,&nbsp;<br></div><br>Рендер времето ми е 18мин. IM+LC, като материалите са доста по тежички от тези в урока. Просто съм оптимизирал малко сцената, субовете са от сорта на 16 ~ &nbsp;64, може да се постигне и по - добро време, като качеството се запази. IM е по - сложен, но много по точен :)
Не са добри тия цифри които виждам за субдива 128 на светлина не е малко дори за старата версия, която не е оптимизирана както 3.0, разбии си ги на елементи и виж точно кой ти прави проблеми, не може така като имаш нойс да хакаш повече субдува, ами ако това е голяма сцена с много материали и т.н. ... ще рендираш по 1 седмица. И така произволно да се слагат мин и макс на ДМС-то без да е видян симпъл елемента ... е толкова грешно, 16 е доста голяма стойност ;)<br><br>Ако искаш пиши ми едно съобщение, ще оправим шума ;)