Ранг 4
FREE

Десислава Малджанова Въреди LinkedIn адрес

Присъединил се: март 2014
					
графичен дизайнер
<p>Аз съм графичен дизайнер специализиран в печатната реклама. Владея перфектно 3 графични програми на Adobe. Завършила съм Националната Художествена Академия в гр.София. Искам да се развивам в 3D моделирането, дигиталното рисуване и видео обработката за да създавам по-сложни проекти изискващи комплексни знания и умения и за да се преквалифицирам&nbsp;от графичен в моушън дизайнер.&nbsp;</p>\n
Постоянство
бета

0

най-дълъг период: 0 дни
Аула точки

8955

 
Постижения

58

за седмица 0
Изгледани уроци

917

за седмица 0
Харесани отговора

206

за седмица 0
Общо отговора

33

за седмица 0
Въпроса

0

за седмица 0
Последвани

7

 

Интереси

Фотошоп Fastweb Photoshop Фотография Уеб дизайн HTML CSS Графика 3ds Max Final Cut Pro 3D Моделиране Cinema 4D Adobe Illustrator InDesign Maya Premiere Pro Анимация Рендериране Графичен дизайн Предпечат Ретуш Видео монтаж и ефекти Fireworks 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX Javascript V-Ray V-Ray Рендери за 3ds Max Adobe After Effects Видео ефекти Тайните на After Effects Векторна графика Тайните на Illustrator Презентации Тайните на Powerpoint Тайните на Photoshop Cinema 4D Ultimate Тайните на InDesign 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX 2018 Анимация с Maya 3D Дигитално рисуване Дигитално рисуване с Photoshop Дигитално рисуване с Photoshop

Потвърдени умения

от харесани отговори разделени по софтуер
41
Photoshop
26
Wordpress
18
InDesign
8
MS PowerPoint
7
Atom
7
Notepad++
4
Adobe Illustrator
4
3ds Max
2
CorelDraw

Записани курсове

Курсът има сложната задача да покаже основите на растерната обработка и web програмирането. Подходящ е за начинаещи както в едното, така и в другото.
Полезен курс за всеки, който иска да навлезе в 3D моделирането. Много добре обмислен като градиране по сложност на изпълнението. Изключително достъпно и последователно описание на основните средства за моделиране, светлинните източници и ефектите в програмата.
Естествено продължение на курса по 3D Max. И за всички вече напреднали с програмата. Много тънкости в рендирането, които не могат да се научат толкова бързо и лесно от други източници.
Много добър курс! Изключително подробно и последователно описващ по сложност различните аспекти на програмата. Започнах да си служа с програмата и много бързо навлязох в основните концепции за работа. Благодаря!

Постижения

В АУЛА винаги се стремим да подобрим начина на обучение и поради това въведохме точкова система с постижения.
Принципът на работа е съвсем прост - за определено действие в АУЛА (като преминати уроци, преминат тест, отговор на въпрос от друг колега) се получават точки и постижения. Така ще възнаграждаваме хората, които регулярно гледат уроците и помагат на другите в сайта.
Мотивиращи книги (Ден 18)
Добро утро!
Ключов навик(Ден 17)
Награди (Ден 16)
Записани осем курса!
Магьосник
Участие в Аула конкурс
Попълнено мнение за два курса
Участие в Аула конкурс
Попълнено мнение за един курс
Дай, за да получиш
Най-интересното знание
Който помага на другите, помага на себе си
Научихте 200 урока!
Богатството на образованието
Непрекъснато израстване
Образованието е ключът
Пет влизания за една седмица!
Три влизания за една седмица
Споделящ знанията си
Страхотна екипна работа
Научихте 150 урока!
Незаменим приятел
Инвестиция в знания
Профил
Обучение под пара :)
Научихте 120 урока!
Записани четири курса!
Записани три курса!
Добър приятел
Много добър приятел
Чудесен приятел
Добра екипна работа
Нощна птица!
Научихте 100 урока!
Продължаваме напред
Научихте 80 урока!
Най-мощното оръжие
Който дава живот на ума и знанието, той не умира
Научихте 40 урока!
Записан втори курс!
Имейл новини. Ниво 1
Благодарност
Здрав напредък
Връзка с Facebook
Профил със снимка
Научихте 20 урока!
Стабилен напредък
Доказани знания
Научихте десет урока!
Който се учи, той ще сполучи
Напредък
Научихте пет урока!
Напред, напред, напред
Първи стъпки
Добро начало

Последни форум дискусии

Добре е, но е хубаво да пробваш текстурата в режим за смесване screen mode, overlay, soft light, hard light. Така стои общо затъмнено. Multiply според мен е по-добър за рисуване на сенки. Текстури е добре да се прилагат в режими за смесване на светлината. Soft light e особено подходящ, но може да се пробват и другите в конкретни случаи. Също така художниците които често използват Photobashing съветват да се рисува мъничко отгоре, като се изявяват светлините и сенките в малките детайли на разпръснати места за да се получи не толкова компютърен а малко по-художествен ефект.
Благодаря ти и аз Лъчо! Супер си ! А между другото знаете ли как се доближава тази длъжност към името. Графичен дизайнер съм и това голямо разтояние между двете леко ме дразни.
Благодаря на Лъчезар Николов за показното в предния урок явно наистина нито един от по горните примери не е верен:&lt;meta charset=&quot;utf-8&quot;&gt; тага се изписва без наклонена черта, с тире и две кавички. Моля изписвайте правилно кода все пак се учим от вас а тук всеки некоректно поставен дори спейс може да накара кода да не работи. А да не говорим че ако някой иска да продължи с java script там имат значение и големи и малки букви.
По горе е това utf koeto nqma tire, а това беше първия &quot;точен&quot; синтаксис &lt;meta charset=&quot;utf-8&quot; /&gt; в който има наклонена черта за затвоен таг. Кое от двете в крайна сметка е вярно и ако няма вярно моля да се изпише някъде вярно все пак.