Постоянство бета
0
Аула точки
8955
Постижения
58
Изгледани уроци
917
Харесани отговора
206
Общо отговора
33
Въпроса
0
Последвани
7
Интереси
Фотошоп Fastweb
Photoshop
Фотография
Уеб дизайн
HTML
CSS
Графика
3ds Max
Final Cut Pro
3D Моделиране
Cinema 4D
Adobe Illustrator
InDesign
Maya
Premiere Pro
Анимация
Рендериране
Графичен дизайн
Предпечат
Ретуш
Видео монтаж и ефекти
Fireworks
3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX
Javascript
V-Ray
V-Ray Рендери за 3ds Max
Adobe After Effects
Видео ефекти
Тайните на After Effects
Векторна графика
Тайните на Illustrator
Презентации
Тайните на Powerpoint
Тайните на Photoshop
Cinema 4D Ultimate
Тайните на InDesign
3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX 2018
Анимация с Maya 3D
Дигитално рисуване
Дигитално рисуване с Photoshop
Дигитално рисуване с Photoshop
Потвърдени умения
от харесани отговори разделени по софтуер
41
Photoshop
26
Wordpress
18
InDesign
8
MS PowerPoint
7
Atom
7
Notepad++
4
Adobe Illustrator
4
3ds Max
2
CorelDraw
Записани курсове
Курсът има сложната задача да покаже основите на растерната обработка и web програмирането. Подходящ е за начинаещи както в едното, така и в другото.
Полезен курс за всеки, който иска да навлезе в 3D моделирането. Много добре обмислен като градиране по сложност на изпълнението. Изключително достъпно и последователно описание на основните средства за моделиране, светлинните източници и ефектите в програмата.
Естествено продължение на курса по 3D Max. И за всички вече напреднали с програмата. Много тънкости в рендирането, които не могат да се научат толкова бързо и лесно от други източници.
Много добър курс! Изключително подробно и последователно описващ по сложност различните аспекти на програмата. Започнах да си служа с програмата и много бързо навлязох в основните концепции за работа. Благодаря!
Постижения
В АУЛА винаги се стремим да подобрим начина на обучение и поради това въведохме точкова система с постижения.
Принципът на работа е съвсем прост - за определено действие в АУЛА (като преминати уроци, преминат тест,
отговор на въпрос от друг колега) се получават точки и постижения. Така ще възнаграждаваме хората, които
регулярно гледат уроците и помагат на другите в сайта.
Мотивиращи книги (Ден 18)
Добро утро!
Ключов навик(Ден 17)
Награди (Ден 16)
Записани осем курса!
Магьосник
Участие в Аула конкурс
Попълнено мнение за два курса
Участие в Аула конкурс
Попълнено мнение за един курс
Дай, за да получиш
Най-интересното знание
Който помага на другите, помага на себе си
Научихте 200 урока!
Богатството на образованието
Непрекъснато израстване
Образованието е ключът
Пет влизания за една седмица!
Три влизания за една седмица
Споделящ знанията си
Страхотна екипна работа
Научихте 150 урока!
Незаменим приятел
Инвестиция в знания
Профил
Обучение под пара :)
Научихте 120 урока!
Записани четири курса!
Записани три курса!
Добър приятел
Много добър приятел
Чудесен приятел
Добра екипна работа
Нощна птица!
Научихте 100 урока!
Продължаваме напред
Научихте 80 урока!
Най-мощното оръжие
Който дава живот на ума и знанието, той не умира
Научихте 40 урока!
Записан втори курс!
Имейл новини. Ниво 1
Благодарност
Здрав напредък
Връзка с Facebook
Профил със снимка
Научихте 20 урока!
Стабилен напредък
Доказани знания
Научихте десет урока!
Който се учи, той ще сполучи
Напредък
Научихте пет урока!
Напред, напред, напред
Първи стъпки
Добро начало
Последни форум дискусии
Т.Иванова - Едното е американски стандарт, а стандарта с 25 кадъра е европейски стандарт.
Добре е, но е хубаво да пробваш текстурата в режим за смесване screen mode, overlay, soft light, hard light. Така стои общо затъмнено. Multiply според мен е по-добър за рисуване на сенки. Текстури е добре да се прилагат в режими за смесване на светлината. Soft light e особено подходящ, но може да се пробват и другите в конкретни случаи. Също така художниците които често използват Photobashing съветват да се рисува мъничко отгоре, като се изявяват светлините и сенките в малките детайли на разпръснати места за да се получи не толкова компютърен а малко по-художествен ефект.
Благодаря ти и аз Лъчо! Супер си ! А между другото знаете ли как се доближава тази длъжност към името. Графичен дизайнер съм и това голямо разтояние между двете леко ме дразни.
Благодаря на Лъчезар Николов за показното в предния урок явно наистина нито един от по горните примери не е верен:<meta charset="utf-8"> тага се изписва без наклонена черта, с тире и две кавички. Моля изписвайте правилно кода все пак се учим от вас а тук всеки некоректно поставен дори спейс може да накара кода да не работи. А да не говорим че ако някой иска да продължи с java script там имат значение и големи и малки букви.
По горе е това utf koeto nqma tire, а това беше първия "точен" синтаксис
<meta charset="utf-8" /> в който има наклонена черта за затвоен таг. Кое от двете в крайна сметка е вярно и ако няма вярно моля да се изпише някъде вярно все пак.