Как да създам сложна текстура, която като приложа върху обекта ми да пасне?
Как мога да създам кожа на лице, примерно, така че когато я приложа към дадено лице тя да пасне? Или казано по друг начин как създам по-сложна текстура, която като приложа върху сложен (сложна геометрия) обект ми да пасне?
Трябва да използвате Bodypaint, което е като част от Cinema 4D. Може да отидете в Window -> Customization -> BP 3D paint -> или BP UV Edit. В първото директно може да рисувате върху 3д обекта, а в UV edit може да разпънете обекта и да му направите текстура в Photoshop. Разбира се ще имате Bodypaint ако сте го инсталирали заедно със синема, то е нещо като отделна част. За съжаление няма как да напиша просто обяснение за това, може би трябва цял курс за да се обясни Bodypaint. Ще видя тези дни да добавя някой видео отговор, като интрудукция към UV edit в bodypaint, за да може да напаснете кожа или друга подобна сложна текстура.
БЛАГОДАРЯ за отговора!
Здравей, извинявай че мина толкова време, но имах доста работа. Има два нови урока качени към модул текстуриране - UVW mapping в Bodypaint, ето тук: https://aula.bg/cinema-uvw-mapping-v-bodypaint-chast-1