Кой е най-бързия начин да се рендира в Cinema 4D? 

3D Моделиране Cinema 4D

Преди няколко дена рендирах един материал, който ми се обработваше 6 часа. Материала, не съм го създавал аз, а го намерих в Content Browser-а и ми е чудно, защо After Effects рендира по-бързо всеки фрейм от Синема 4Д!? Има ли по-бързи начини за обработка на големи сцени и така нататък с Синема или който и да изпробвам ще се окаже неефективен.

Здравей, по отношение на рендерирането в Cinema 4D има една за мен супер тема във форума на Aula тук: Как Game Engine-те като Unity3D или Unreal правят по-бърз рендер? в която доста подробно, Николай Кирков разсиква точно темата за вградения рендер на Cinema 4D, дават се предложения за допълнителни рендери с които да се спести време за рендериране. Смятам че тази тема би отговорила на въпроса ти и би ти помогнала при избора на рендер за Cinema 4D.

Надявам се да съм те насочил на правилното място :).

Добре, благодаря Ви и за двата отговора!

Вместо да рендираш всичко в един кадър, използвай Multi-Pass, за да рендираш отделни елементи (Diffuse, Reflection, Shadows) и ги комбинирай в After Effects. infinite craft


Вашият отговор

Запиши се в Аула

или
Вашият имейл е защитен при нас.