Каква е връзката между обекти, създадени с мешове и layout view?
Когато съм създал обект с мешове и премина на layout, baseview ми дава достъп само до инвентор файлове. Има ли начин това да не е така, а да се ползва директно модела?
Здравей, Георги.
Ами за Mesh няма как да използваш View Base -> Model Space.
Когато става дума за направа на автоматични погледи или разрези, ти трябват солиди = плътни тела. AutoCAD в такива случай работи само със солиди, затова реално винаги те препраща към файл създаден в Inventor, в моемнта ти в моделното пространство нямаш солиди 100 % съм сигурен.
Мешовете са създадени от polyfaces (многобройни повърхнини), т.е. само от повърхнини.
Ако имаш създадени обекти от повърхнини може да ги превърнеш в солиди и така да можеш да се възползваш от автоматични планове и разрези от View Base. Ето и стъпките за превръщане на една фигура създадена от много на брой лица (polyfaces).
1. XPLODE - за да превърнем Polyfaces (многобройни лица) в 3D Faces ;
2. CONVTOSURFACE - за да превърнем 3D Faces в Повърхнини (Surfaces) ;
3. SURFSCULPT - за да превърнем Повърхнини (Surfaces) в Солиди (Solid).
Имайки солиди, за самите тях вече може да се приложи функцията за създаване на автоматични планова и разрези View Base.
Надявам се да съм бил полезен с отговора.
Благодаря. Полезно!
Краси с Convert to solid не е ли по лесно?
Да много по-лесно, ако нещата са от чисти мешове, доколкото си спомням имаше нещо специфично и затова не дадох директно Convert Solid, ако можех обаче да се сетя...
Да в доста от случаите това е невъзможно