Въпрос към урок: Свойства на блоковете от курс: AutoCAD Формула II

чертежи за упражнения

AutoCAD Формула II AutoCAD

Не мога да разбера каква е разликата между упражненията за чертане. Например към урок 3 има 2бр.файлове-m1v2.dwg и m1v2-gotovo.dwg. Първо не намирам разлики между тези два файла и не мога да разбера какво трябва да правя в тях. И единия само ми е достатъчен да се поупражнявам. А и мога да се упражнявам и в други файлове. В следващите уроци тези чертежи присъстват отново, но с други имена и са прикачени отново за упражнение(напр.m1v4.dwg, m1v4.dwg-gotovo.dwg.... . Моля да ми обясните. Извинявам се, ако сметнете, че въпросът ми е глупав.

Здравейте Татяна,

Във Форума на Aula.bg няма глупави въпроси. Така че питайте и не се притеснявайте. С питане и до Цариград се отива. Ще се опитам да отговоря на въпросите Ви не толкова заради самия отговор, колкото за да пробвам нещо което научих след зададени от мен въпроси, които не бяха от най-умните. Получих отговори и съвсем не се чувствам глупаво или неудобно. Доволем съм, че вместо да търся дълго време решение на проблем, който  е може би елементарен, ще продължа напред без да си губя времето с нещо, с което за пръв път се сблъсквам. Но конкретно на темата с файловете за упражнения: В тях  упражняваме онова, което научаваме във видео уроците. От начало може да го правим "папагалски", но веднаж овладяно, е добре да импровизираме. Тъй- като визирате прикачените файлове към урок №3 от този модул, бих искал на свой ред да попитам: никаква разлика не виждате в разположението на блоковете на терасата в единия и другия файл? Ако не вярвате обаче на очите си,  може с Ctrl+1 да повикате на помощ палетата със свойствата и след маркиране на блоковете на въпросната тераса веднаж в единия файл, а после в другия, да забележите, че единият блок е завъртян на 45 градуса, а другият е на 0 такива.       

Татяна, ето какво става, когато не съм задал въпроса: Как да прилагам изображенията си, така че да виждам какво пиша? Ами наложи се да се включа отново във Форума.
На пръв поглед в изображенията по-горе има нещо объркващо - блокът с 0 /нулева/ ротация в палетата, очевидно е под 45 гр. в чертежа, а при другия е обратно. Това е така, защото базовият поглед, при който е създаден блока е в първия чертеж, а в другия е завъртян.
За учудването Ви при прилагането на едни и същи файлове в различните уроци, ще Ви попитам следното: Какво бихте правили ако за всеки урок се прилагат файлове с например различни разпределения, че и от различни проекти? Аз не мога да си го представя. Та Вие не забелязахте разликата между двата блока в един и същи файл. Всичко това съвсем не е случайно. Конструкцията на модулите и уроците в тях е изградена върху много здрава логика, а не като българската политика, която била проста работа, ама не е за простите ни политици. В един и същи файл лесно виждаме новото във всеки следващ урок.
Татяна, не знам дали сте записан участник в този курс или ползвате опция от безплатни уроци, но за мен курса за блоковете в AutoCAD е най-интелигентния. Но човек няма как да го разбере, ако не е преминал през AutoCAD Формула, който е базовия и е в основата всички останали.

Открий 9-те разлики в двата чертежа.


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация