Защо при прилагане на модификатора "surface" ,част от изображението изчезва?!

3ds Max 3D Моделиране 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX Рендериране

Изчертавам външният контур на фигурата (рибата). След това изчертавам допълнителните (вътрешните) линии. "Atach"-вам допълнителните линии към основният контур. С бутона "fuse" обединявам точките,където се пресичат основния контур с допълнителните линии. С бутона "refine" добавям две точки,където се пресичат допълнителните линии във вътрешността на рибата. Променям точките на изображението в тип "bezier".

След това прилагам модификатора "surface".Променям стойността на "threshold" на 0,1.Контура също би трябвало да е затворен след като съм обединил точките с "fuse" ,но въпреки това половината изображение изчезва при прилагане на модификатора.

Когато е натиснат бутона "show end result" се вижда допълнителен контур?!

Къде бъркам?!

Здравей, по принцип изглежда както трябва, може би нещо с броя на точките в тая онласт не е ок - всеки затворен полигон трябва да е описан от 3 или 4 точки, ако има полигони с повече от 4 точки, тази част ще изчезне след модификатора (както е на прикаченото изображение). Също така всички линии трябва да са атачнати една към друга и да са един обект. Иначе бутона fuse - той не съединява точките, а само ги мести една върху друга, weld ги съединява.


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация