Как точно е създаден този пръстен около обекта след използване на модификатора Edit Poly?

3ds Max 3D Моделиране 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX Рендериране

Как точно е създаден този пръстен около обекта след използване на модификатора Edit Poly? Може ли да опишете точните стъпки? И как виждаме Gizmo-то на модификатора? То тази клетка, която виждаме при селектиран обект ли е?

Здравей, този пръстен е създаден със селектиране на полигоните, който са негова основа и използване на командата Bevel. Относно гизмото - във втори модул, урок 14 е изцяло по тази тема и се казва "Трансформационно Гизмо".


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация