Въпрос към урок: Модификатори – общо представяне
от курс: 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX
Как точно е създаден този пръстен около обекта след използване на модификатора Edit Poly?
Как точно е създаден този пръстен около обекта след използване на модификатора Edit Poly? Може ли да опишете точните стъпки? И как виждаме Gizmo-то на модификатора? То тази клетка, която виждаме при селектиран обект ли е?
Здравей, този пръстен е създаден със селектиране на полигоните, който са негова основа и използване на командата Bevel. Относно гизмото - във втори модул, урок 14 е изцяло по тази тема и се казва "Трансформационно Гизмо".
Вашият отговор
Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
20 безплатни урока
Трикове и тънкости за софтуера
Отговори на вашите въпроси