Опит за изрязване на горната част на топа: По какъв начин може да се направи?
Опитах се да направя на топа изрези отгоре, за да изглежда като истинска шахматна фигура. Измъчих се със Subtract, Bevel, Extrude и какво ли още не, обаче винаги ми остават някакви полигони като стенички или при Subtract не затваря тялото и остава отвор, който не мога да затворя с Cap, защото не е затворен контур. Проблемите идват от комбинирането на ротационно тяло с инструменти за работа с полигони, които работят по прави. Как можете да ме посъветвате да го направя?
Какво точно искате да направите. Ако ще се мъчите да правите нещо с Булеви операции, ще трябва първо да колапсните обекта, да го конвертирате в Поли или в Меш обект. Иначе мисля, че булевите операции не работят, или поне не работят коректно. Ако ще искате да надградите обекта (топа) с екструд или бевъл, според мен ще трябва да намалите сигментите на модификатора Lathe на някакъв доста по малка стойност, за да можете да селектирте полигони отгоре. Селектира се през един полигон за да може да стане нещо като ограда. След като се селектира, със Бевъл или Екструд се вдига до желаната стойност
Стойноста на модификатора Lathe е много намалена и обекта ще се вижда ръбест. Ще трябва да се добави и модификатор Тurbosmooth. Все пак не съм убеден дали това е целта която търсите.
Благодаря за идеята, аз правех точно същото, но аз екструдирах с отрицателна стойност, за да изрежа отворите, а не да вдигна другите полигони, при което ми оставаше малка стеничка. С вдигането въпросът се решава!
С булеви операции също успях, като извадих последователно 3 box-а под 120 градуса един спрямо друг и се получиха 6 зъбчета и 6 падини, но с екструдиране е по-красиво. Не мога да прикача скрииншот, не знам как.
За да прикачиш Screenshot тук, на екрана който искаш - натисни PrtScn бутона от клавиатурата (около бутона Delete) и тук във форума в полето за писане просто натисни Ctrl+V