Как да си увелича големината на X, Y, Z в самия view port, където се виждат в зелено, синьо и червено?

3ds Max 3D Моделиране 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX Рендериране

Как да си увелича големината на X, Y, Z в самия view port, където се виждат в зелено, синьо и червено?

Най - лесно с бутоните "+" и "-" на клавиатурата или от настройките на програмата > меню Costumize > Preferences > Gizmos и си задаваш стойноста , съответно колкото е по-голяма, по-големи ще са ти стрелките.

Линиите стават по-големи, но буквите не, трите посоки в долния ляв ъгъл не стават по-големи, както и тези на самите обекти. Трябва да се приближавам за да видя дали е X, Y или Z.

За съжаление точно тези стрелки не знам дали могат да се увеличават по някакъв начин. Но в 3ds max може да се ориентираш винаги много лесно и без надписи. Достатъчно е да съпоставиш известното съкращение RGB (от Red Green Blu) със X Y Z . R от червено отговаря на червената стрелка Х , G от зелено отговаря на Y и B - синьо на Z. Може би ще е малко сложно в началото но се свиква и само със цветове RGB > XYZ.


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация