Защо не се Import-тират текстурите?

3ds Max 3D Моделиране 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX Рендериране

Здравейте, използвам готови обекти с прикрепени текстури. Имам файл с разширение .3DS. Когато го импортна в сцената текстурите не се прилагат. Къде греша? Използвам 3ds Max 2016, Vray. Никъде не е описано в готвият файл дали е за Vray, или Corona. Как точно се импортват такива файлове с приложените материали?

Здравей, за да провериш самият материал дали е на V-Ray, може просто да го pick-неш от обекта и да видиш в материалният редактор какъв тип е. По принцип можеш да конвертираш материалите в сцената във VRayMtl с кликване с десен бутон в сцената и избор на Vray Scene Converter (както е показано на изображението) Текстурите не се прилагат най-вероятно, защото пътищата до тях не са правилно зададени. Може да използваш безплатният скрипт Relink Bitmaps с който да зададеш пътя до текстурите, където са свалени и това би трянвало да ги оправи.

Благодаря!


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация