Как се работи с VIZblock обектите?

3ds Max 3D Моделиране 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX Рендериране

Прозорците в този модел са VIZblock, как се работи с тях? По-точно как се слагат материалите, виждам че има различни компоненти, но не разбирам как да ги селектирам и променям като материал?

Здравей Aнтонина,
радвам се, че задаваш такива полезни и уместни въпроси във форума, решението на който със сигурност ще послужи и на други хора :)
Аз лично не ползвам VIZblock обекти и не съм се сблъсквал са такъв проблем, но информативно може да видиш тази статия.
Ще е хубаво ако решиш проблема да споделиш решението или ако някой има идея да предложи :)

В крайна сметка не дочаках и ги превърнах в editable poly:) Ще погледна статията. Ето и моят опит. За съжаление hair&fur модификаторът се оказа непосилен за моя слаб компютър, и с него рендерът изобщо не тръгна:( Но иначе се беше получил. Освен очакваната критика, имам няколко въпроса:) 1. Някъде видях, че има map Color Correction, с който да се променя нюанса на материала в самия макс, но урокът беше за Slate Editor и така и не можах да го намеря в моя Materia Editor. 2. Мога ли да експортирам картинката с transparent background, за да си наместя фона после във фотошоп? Тук така и не успях да наместя картинката от Environment map-a, уж е със същите размери като крайното изображение, но се размазва. 3.Има ли в Макс някакъв еквивалент на Purge в Autocad, Който да олекотява файла и да го ''прочиства''? Или като цяло някакъв съвет за хора с по-слаби компютри?:) Благодаря предварително!


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация