Как да си направя собствени текстури - текстил и кожа?
3 DS MAX 2014
Извинявам се, че въпросът ми е леко извън темата и изучаваната програма, но все пак е свързана с нея.
Голям проблем ми е това, че има прекалено малко текстури. По какъв начин мога да си ги направя. Споменавате в 13 урок за Photo Shop. Ако я изтегля / не съм и работила с нея / ще мога ли да си изготвя по голям обем текстилни текстури. По какъв начин да си ги направя и прехвърля в 3 DS MAX ?
Благодаря предварително за отделеното време !
Здравей, въпроса ти е съвсем уместен,но преди да започнеш да се занимаваш с допълнителен софтуер, за да си ги правиш, може би по удачното решение за момента е да използваш готови текстури . Ще ти предложа няколко варианта, с който ще можеш да си направиш доста „пълна” библиотека J :
1- Google Image Search – винаги е добро начало J … пишеш в Google типа на текстурата (добре е да е на английски), добре е да
добавиш и думичката free (за да не са обект на авторски права) и натискаш бутона Search -> след това избираш бутона Images, а от бутона Search tools може да избереш Large, за да се показват само големи изображения и имаш мнооого текстури J (виж прикаченото изображение)
2- Социални мрежи за споделяне на изображения :
www.flickr.com
www.pinterest.com
3-Сайтове за свободно споделяне и разпространяване на текстури :www.cgtextures.com/
texturemate.com/
freestocktextures.com/
lostandtaken.com/gallery
subtlepatterns.com/
4-Някой платени сайтове за изображения :www.shutterstock.com/
www.istockphoto.com/
Разбира се има и много други, но се надявам,че като начало ще са
достатъчни.
Може всеки да допълни списъка със следващи коментари J
Благодаря за сайтовете и отговора !
На адрес https://www.vray-materials.de/ срещу кратка регистрация могат да се свалят готови настроени материали на метал, дърво, стъкло, текстил и какво ли не още. В ю-тюб по ключова дума "vray-materials.de" могат да се намерят филмчета как да се заредят свалените библиотеки в 3ds max.
Благодаря искренно, непременно ще се пробвам да ги сваля
https://www.all3dfree.net/ Тук също има готови материали и текстури,коите може да се свалят дори без регистрация;)
Благодаря. Тези каталози, библиотеки, имат ли опции, от които можем да разберем, с какъв рендер са направени материалите и текстурите и как можем да се справим при ситуация с материал и текстура, които са направени с друг рендер с който не работи нашия Max? Как можем да се справим с мерните единици, импортнати обекти с погрешен мащаб? И най-важният въпрос, не на последно място е какво трябва да знаем, за да не е нужно да се справяме с темподобни затруднения?