Въпрос към урок: Unwrap UVW от курс: 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX

Не мога да сложа правилно текстурата на някои дърва

3ds Max

Пробвах по 1,2 и 4 метод но на дървата отгоре текстурата не се вижда правилно. Направих дървата отдолу по същите методи и при тях се получи добре. Каква може да е причината да не се вижда по същия начин при горните дърва.

Здравей,

при тези обекти при които "не стой добре" текстурата, проблема е в координатите на картата. Не знам как са се объркали, защото проблемните обекти би трябвало да са копия, но все пак опитай да приложиш един UVW Map модификатор (от тип цилиндър) върху тях да видим как ще се промени.

Здравейте, имах подобен проблем дори и със простия пример със последния цилиндър. Решението което ми помогна беше също UVW Map Модификатор +cylindrical type+изключване на real world size и detach на полигоните на двете чела+planar type+изключване на real world size. Опцията за Assign Sub-materials e включена.Важното е , че намерих решение, но е странно , че не се получава както го полазвате във урока.

Калина и при мен се получават подобни неща,когато забравя да конвентирам в Editable Poly в началото.


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация