Как се прави неправилна пирамида

3ds Max

Здравей,

от стандартинте обекти няма такъв, който да е неправилна пирамида, но мога да ти предложа следният начин, по който може да се получи. Ако искаш например основата да е шестоъгълник, направи един цилиндър с шест страни, High и Cap Segments = 1, махни отметката на Smooth и единственото което остава е да се съберат всички точки от горната основа в една точка. Това става, като конвертираш цилиндъра в редактируема геометрия -> десен бутон върху него-> Convert to... -> Editable Poly, премини в селекция на точки (vertex от Modify панела), маркирай всички точки от горната основа и в панела Modify, кликни на бутона Collapse. Пирамидата е готова и докато си в режим на селектиране на точки, можеш да преместиш всяка точка където пожелаеш, така че имаш контрол върху всяка страна на пирамидата.

Здравейте,

Откъде бих могла да си сваля 3ds Max 2014 за Mac Book ?
Предварително благодаря!

Вашият отговор

Запиши се в Аула

или
Вашият имейл е защитен при нас.
Ние никога няма да го разкрием на трети лица.