Въпрос към урок: Сложни/съставни обекти (proboolean compound objects)
от курс: 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX
Как да остане частта от куба без сферата с Intersection?
Kак да запазя не частта от сферата, изрязана от куба, а куба с изрязано четвърт кълбо? Опитах със същата команда Intersection, но ги маркирах в обратен ред. Не се получи.
Здравей,
командата Intersection винаги дава общата част между обектите, независимо от реда в който ги избираш. Ако искаш да извадиш от куба сферата, тогава трябва да използваш вместо Intersecion -> Subtraction. Маркираш кубът, превръщаш го в proboolean обект, избираш радиобутона Subtraction (той е маркиран по подразбиране) и кликваш върху сферата.
Как да направя така че дупката получена след булева операция да бъде пълна с повърхност, при мен се получава просто празна дупка?
Здравей, булевата командата, която може да ти помогне в случая е Intersection. Копирай си детайла някъде отстрани и направи един паралелепипед, който да покрива отвора и използвай булевата команда. след това трябва просто да сложиш отрязаната част в отвора на обекта (който първоначално копира).
Вашият отговор
Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
20 безплатни урока
Трикове и тънкости за софтуера
Отговори на вашите въпроси