Въпрос към урок: Създаване и използване на 2D обекти
от курс: 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX
Защо не се получава?
Защо не мога да получа заоблянето? Може ли по-подробно да обясните как става това влачене? При мен се получават все прави линии. При тях в същност пак влачим мишката до следващата точка. 3ds Max 2016
маркирайте точката на заобляне, която обаче да е не прилежи върху права от съседните точки, т.е. точката от която ще заобляте да е своеобразно връхче за съседните си точки...
Юлия, също така може да провериш да;и и при теб са означени съответните методи на създаване както е показано на скриишота - Initial е типа на точката при кликване, а Drag е типа на точката при влачене ->
Благодаря за отговора. Получи се. На Drag имах отметка на Corner вместо на Bezier.
Вашият отговор
Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
20 безплатни урока
Трикове и тънкости за софтуера
Отговори на вашите въпроси