Защо не мога да постигна прозрачност на външен прозорец

3ds Max 3D Моделиране 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX Рендериране

Здравейте, със създаден от мен материала/Glass/, нито с готов материал - Clena Glass - не се получава ефект - на напълно прозрачно стъкло.Прилагам и рендер с изключено стъкло.Но ми се иска да има поне малка рефлеркция от стъклото.Това се получи след прилагане на Background - околна среда - която не излъчва светлина. Има слънце и портали за тази цел. Явно нещо не съм направила както трябва?! Благодаря!

Ето и редера със стъкло/ не се прикачи/

Здравей, провери какво имаш в околната среда - възможно е да е била карта, която е преместена или прейменувана и сега да не я намира и да си рендерира с основният черен цвят, както е по подразбиране. Ако там всичко е ок, може да провериш и светлината която идва отвън дали е ок - слънцето. Възможно е просто да е прекалено тъмно и за това да не се вижда нищо. Иначе за самият бекграунд, може да пробваш да го сложиш на равнина, която да нагласиш, много по-лесно от карта в околната среда, а за самата околна среда системата с просто небе и слънце в 95% от случайте е достатъчна.


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация