Въпрос към урок: Създаване на нови материали - Arch & Design (Diffuse)
от курс: 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX
Защо модификаторът UVW Map не е активен
Това е така, защото работите в Реални Координати ( Use Real World Scale ). За да зададете размер на текстурата тук в полето Size : With и High трябва да посочите примерно реалния размер на текстурата в мерните единици които използвате Във UVW Map също трябва да е посочено Use Real World Scale и метода на мапиране в случая BOX. Размерът на текстурата я променяме от материалния редактор а не от UVW Map. Хубавото тук е че един път зададена текстура се налага с едни и същи размери и пропорции на всички обекти не зависимо от техните размери. Ако искате полетата в UVW Map да са активни махнете отметките от Use Real World Scale.
Много ти благодаря
Вашият отговор
Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
20 безплатни урока
Трикове и тънкости за софтуера
Отговори на вашите въпроси