Защо модификаторът UVW Map не е активен

3ds Max 3D Моделиране 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX Рендериране

Това е така, защото работите в Реални Координати ( Use Real World Scale ). За да зададете размер на текстурата тук в полето Size : With и High трябва да посочите примерно реалния размер на текстурата в мерните единици които използвате Във UVW Map също трябва да е посочено Use Real World Scale и метода на мапиране в случая BOX. Размерът на текстурата я променяме от материалния редактор а не от UVW Map. Хубавото тук е че един път зададена текстура се налага с едни и същи размери и пропорции на всички обекти не зависимо от техните размери. Ако искате полетата в UVW Map да са активни махнете отметките от Use Real World Scale.

Много ти благодаря


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация