Безплатно! Онлайн урок на живо в ZOOM: 13 грешки с Excel Регистрация тук.
Въпрос към урок: Създаване на нови материали - Arch & Design (Diffuse)
от курс: 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX
Защо модификаторът UVW Map не е активен
Това е така, защото работите в Реални Координати ( Use Real World Scale ). За да зададете размер на текстурата тук в полето Size : With и High трябва да посочите примерно реалния размер на текстурата в мерните единици които използвате
Във UVW Map също трябва да е посочено Use Real World Scale и метода на мапиране в случая BOX.
Размерът на текстурата я променяме от материалния редактор а не от UVW Map. Хубавото тук е че един път зададена текстура се налага с едни и същи размери и пропорции на всички обекти не зависимо от техните размери.
Ако искате полетата в UVW Map да са активни махнете отметките от Use Real World Scale.
Много ти благодаря
Вашият отговор
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук