Защо червените панели са сиви на рендера?
Здравейте, защо материалът с червените панели (базиран на bitmap, с real-world scale) излиза правилно във viewport-a, а се рендва сив? Отгоре има полупрозрачни метални мрежи, но дори и като ги скрия и рендна наново пак излизат сиви. Освен това мрежите имате отметка Metal material, висок glossiness, и въпреки всичко нямат отблясък в извитата част, както би трябвало да се получи при осветявне от тази посока.
Здравей,
провери дали това което виждаш е лицевата страна на полигоните. Какво е осветлението е сцената? Има ли източник който да свети към тази метална мрежа, за да се очакват отблясъци там? Провери за червените панели също с десен бутон на обекта -> Object properties дали има отметка на опцията Renderable.
Въпросът е че вкарах сградата от Revit, стените са editable mesh и всичките отметки на properties са неактивни. Материалът е multi/sub-object, пробвах и всичките id-та да са с този материал, пак излиза сиво. Осветлението е с daylight system, вкарана от revit, насочена е към тази фасада.
Ok, мога ли да те помоля тогава да запазиш една сцена само с фасадата от тези панели и да ми я изпратиш, за да мога да я разгледам, че не се сещам в какво друго какво може да е проблема за момента.