Може ли знаем размерите на текстурата как е по-добре - в панела Modify?

3ds Max 3D Моделиране 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX Рендериране

Ако знаем размерите на текстурата как е по-добре - в панела Modify само да сложим отметка на Real World Map Size или да приложим модификатора UVW Map, за да може да изберем и типа на мапирането?

По твоя преценка - и двата варианта работят, просто много рядко стандартните примитиви остават такива до края на проекта, за да имаш достъп до тази отметка в Modify панела. В повечето случаи на доста по-ранен етап се конвертират в Editable Poly и трябва по някакъв начин да се оправи мапирането.


Вашият отговор

Запиши се в Аула

или
Вашият имейл е защитен при нас.
Ние никога няма да го разкрием на трети лица.