Безплатно! 21-дневно предизвикателство за изграждане на навици 2025 г. Регистрация тук.
Въпрос към урок: „Real-world map size“ и нехомогенни материали (Chess Board)
от курс: 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX
Може ли знаем размерите на текстурата как е по-добре - в панела Modify?
Ако знаем размерите на текстурата как е по-добре - в панела Modify само да сложим отметка на Real World Map Size или да приложим модификатора UVW Map, за да може да изберем и типа на мапирането?
По твоя преценка - и двата варианта работят, просто много рядко стандартните примитиви остават такива до края на проекта, за да имаш достъп до тази отметка в Modify панела. В повечето случаи на доста по-ранен етап се конвертират в Editable Poly и трябва по някакъв начин да се оправи мапирането.
Вашият отговор
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук