Въпрос към урок: Избор на render engine
от курс: 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX
Какво?
Какво точно представлява материала Arch and design? Защо не избираме един от другите материали на mental ray, а точно него? Заради самите настройски ли? Какво му е предназначението?
Здравей, избираме Arch and design тип на материала, тъй като той е най-универсалният и с него могат да се направят повечето типове материали. Има всички необходими параметри, с които да се контролират параметрите и свойствата на материала относно цвят, рефлекция, рефракция, неравности по повърхността и т.н. Другите типове материали се използват по-скоро когато с този материал не може да се направи нещо или е прекалено трудно да се нагласи. Всеки рендер енджин има по един такъв тип "универсален" (стандартен) материал, който се използва в повечето от случайте.
Вашият отговор
Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
20 безплатни урока
Трикове и тънкости за софтуера
Отговори на вашите въпроси